Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Αυτοκίνητο σας κάνει αλκοτέστ!


Τέρμα πια ο φόβος μήπως σας σταματήσουν για αλκοτέστ, αφού γι’ αυτό πια θα φροντίζει το αυτοκίνητό σας! Ο λόγος γίνεται για ένα νέα σύστημα το οποίο, με το που θα ανιχνεύει υψηλά επίπεδα αλκοόλ στον οδηγό, θα κλειδώνει αυτομάτως το όχημα.

Την τεχνολογία αυτή θα προσφέρει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, που κάνει ήδη δοκιμές του νέου προγράμματος, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής φορτηγών Hino Μotors. Η Toyota, σε πρώτη φάση, θα εγκαταστήσει το νέο σύστημα σε επιλεγμένα φορτηγά και σε άλλα οχήματα που προορίζονται για διάφορες επιχειρήσεις και κρατικές υπηρεσίες.

Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα θα μπορεί να αναλύει την εκπνοή, και σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι ο οδηγός έχει πιεί κάτι παραπάνω, είτε θα τον προειδοποιεί, είτε θα κλειδώνει τη μηχανή του αυτοκινήτου.

Παρόμοιο σύστημα αναπτύσσει και η εταιρεία Nissan, ενώ στις ΗΠΑ πρόσφατα ορισμένες πολιτείες ψήφισαν νομοθεσία που απαιτεί, από όσους πιάστηκαν να οδηγούν μεθυσμένοι, να εγκαταστήσουν στα οχήματά τους τέτοιες συσκευές.

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

«Δικέφαλος» Άρτσε!


Και το όνομα αυτού: Νικόλας Μπιάνκι Άρτσε! Ο 22χρονος Αργεντινός στόπερ της Σαν Λορέντζο είναι ο εκλεκτός της ΑΕΚ για να αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Σωτήρη Κυργιάκου στο κέντρο της «κιτρινόμαυρης» άμυνας. Η «Ένωση» τα έχει βρει σε όλα για τον δανεισμό του με οψιόν αγοράς και αναμένεται η ανακοίνωση της συμφωνίας για να κλείσει και τυπικά το θέμα. Τις επόμενες ώρες θα βρεθεί στην Αθήνα ο παίκτης. Ανοικτό και... μπερδεμένο του Ζόνας!

Ήταν 20 Αυγούστου όταν οι φίλοι της ΑΕΚ μάθαιναν τα δυσάρεστα νέα της αποχώρησης του Κυργιάκου για το Λίβερπουλ. Η απογοήτευση, η σκληρή κριτική και η αγωνία για το μέλλον ήταν στην... ημερησία διαταγή των "κιτρινόμαυρων" οπαδών. Το πρόβλημα στην άμυνα μεγάλωνε. Ο Μπάγεβιτς πρακτικά μπορούσε να στηριχτεί μόνο στον Μαϊστόροβιτς και τον Ζεράλδο. Και με αυτούς τους δύο δεν βγαίνει ούτε... μήνας. Πόσω μάλλον μία ολόκληρη σεζόν.

Τα σενάρια για τον αντι-Κυργιάκο δεν άργησαν να ξεκινήσουν. Το όνομα του Γιάχιτς ήρθε στο προσκήνιο όμως, όπως ξεκαθαρίστηκε, ο Βόσνιος άσος του Άρη θα ήταν απλά μια επιπλέον λύση και όχι ο αντικαταστάτης του πρώην αρχηγού. Στη συνέχεια, ψάχνοντας για έναν παίκτη με εμπειρίες και "όνομα", η ΑΕΚ στράφηκε στην περίπτωση του Ολεγκέρ. Ο Καταλανός άσος έφτασε αρκετά κοντά στο να φορέσει την κιτρινόμαυρη φανέλα, όμως στο τέλος το φλερτ δεν κατέληξε σε γάμο. Αιτία, το οικονομικό σκέλος, με τον άλλοτε πρωταθλητή Ευρώπης να ζητάει πολλά περισσότερα από ότι του προσέφερε η "Ένωση"...

Κάπου ενδιάμεσα, στις 25 Αυγούστου, οι Αργεντίνοι έβγαλαν στην επιφάνεια το θέμα του Άρσε. "Η Σαν Λορέντσο ψάχνει για έναν παίκτη που θα αντικαταστήσει τον Μπιάνκι Άρσε ο οποίος έχει συμφωνήσει σε όλα με την ΑΕΚ", ανέφερε χαρακτηριστικά δημοσίευμα από την χώρα του τάνγκο. Και αν πολλές φορές οι Αργεντίνοι έφτιαχναν σενάρια από το μυαλό τους, αυτή τη φορά στόχευσαν σωστά!

Ποιος είναι όμως ο Μπιάνκι Άρσε; Πρόκειται για 22χρονο αμυντικό, ύψους 1,88, ο οποίος πέρασε για λίγο από την Μπόκα και τώρα παίζει στην Σαν Λορέντσο, με την οποία είχε κερδίσει το πρωτάθλημα Κλαουζούρα το 2007. Δεν θεωρείται βασικός, όμως χρησιμοποιείται αρκετά συχνά, έχοντας κάνει μια καλή χρονιά πέρυσι. Φέτος, αγωνίστηκε ως βασικός στην πρεμιέρα της 22ης Αυγούστου με την Ατλέτικο Τουκουμάν, ενώ είχε παίξει και λίγες μέρες νωρίτερα στο ματς με την Τίγκρε για το Sudamericana.

Όταν ανακοινωθεί η μεταγραφή του, θα γίνεται και τυπικά ο πέμπτος Αργεντίνος στο ρόστερ της ΑΕΚ, μετά τους Σάχα, Σκόκο, Αραούχο και Μπλάνκο. Κάτι που σημαίνει πως σημαντικό πρόβλημα προσαρμογής δεν θα υπάρξει... Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως δεν θα κατέχει θέση ξένου καθώς έχει ιταλικό διαβατήριο, ενώ θα αποκτηθεί ως δανεικός με οψιόν αγοράς.

Το who is who

Όνομα: Νίκολας Μπιάνκι
Επίθετο: Άρσε
Ημ. γέννησης: 29/01/1987
Προηγούμενες ομάδες: Μπόκα, Σαν Λορέντσο
Εθνικότητα: Αργεντίνος (ιταλικό διαβατήριο)
Θέση: Αμυντικός

Η καριέρα του Νίκολας Μπιάνκι Αρτσε

ΣΕΖΟΝ/ΟΜΑΔΑ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

2005-2006/Σαν Λορέντζο/11 - Κλαουσούρα
2005-2006/Σαν Λορέντζο/1 - Απερτούρα
2006-2007/Σαν Λορέντζο/10 - Κλαουσούρα
2006-2007/Σαν Λορέντζο/5 - Απερτούρα
2007-2008/Σαν Λορέντζο/10 - Κλαουσούρα
2007-2008/Σαν Λορέντζο/5 - Απερτούρα
2007-2008/Σαν Λορέντζο/2 - Κόπα Λιμπερταδόρες
2008-2009/Σαν Λορέντζο/5 - Κλαουσούρα
2008-2009/Σαν Λορέντζο/19 - Απερτούρα
2008-2009/Σαν Λορέντζο/2 - Κόπα Λιμπερταδόρες
2009-2010/Σαν Λορέντζο/1 - Απερτούρα
2009-2010/Σαν Λορέντζο/1 - Κόπα Σουνταμερικάνα

"Όνειρο που έγινε πραγματικότητα"

Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ χαρακτήρισε όνειρο την μεταγραφή του σε ευρωπαϊκή ομάδα, ενώ αναφέρθηκε και στην... επιρροή που είχε ο Σάχα στην απόφαση του.

"Κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Ερχομαι στην Ευρώπη να συνεχίσω την καριέρα μου και η επιλογή μου να αγωνιστώ στην ΑΕΚ είναι η καλύτερη που θα μπορούσα να κάνω", τόνισε αρχικά στο "aek365.gr", ο Άρσε και συνέχισε λέγοντας:

"Γνωρίζω ήδη πολλά για την νέα μου ομάδα, ξέρω ότι προκρίθηκε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και επίσης είμαι ενήμερος για το γεγονός ότι στο ρόστερ της ομάδας υπάρχουν κι άλλοι συμπατριώτες μου. Ειλικρινά είμαι πολύ ευτυχισμένος που έρχομαι στην ΑΕΚ και ανυπομονώ να φορέσω την φανέλα της. Ο Σάχα μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια. Αναφέρθηκε στον κόσμο της ΑΕΚ, ο οποίος όπως μου είπε είναι συγκλονιστικός και βρίσκεται συνεχώς δίπλα στην ομάδα. Μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια και για τους νέους συμπαίκτες μου και για τον προπονητή".

Όσο για τον στόχο του, ο Άρσε είπε: "Να κατακτήσω το πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο βασικός μου στόχος με την νέα μου ομάδα. Επίσης, θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ΑΕΚ να πραγματοποιήσουμε και μια πολύ καλή πορεία και στην Ευρώπη".

Μπερδεμένο του Ζόνας

Οι περιπτώσεις των Άρσε και Ζόνας είχαν θετική κατάληξη για την ΑΕΚ, όμως για τον τρίτο ανοιχτό μεταγραφικό στόχο τα πράγματα είναι μπερδεμένα. Ο λόγος για τον Ζόνας, η απόκτηση του οποίου έχει γίνει σίριαλ. Όπως τονίζουν από το περιβάλλον του παίκτη, δεν έχει γίνει καμία πρόταση από την ΑΕΚ στην Γκρέμιο! Όμως, οι διοικούντες την "Ένωση" έχουν έρθει σε επαφή με μάνατζερ, ωστόσο το θέμα έχει... ψωμί ακόμα καθώς στη μέση έχουν μπει πάρα πολλοί ατζέντηδες! Όπως και να' χει, τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει και το ζήτημα θα ξεκαθαρίσει το αργότερο μέχρι αύριο το πρωί.

Πάντως, ακόμα και αν δεν αποκτηθεί ο Ζόνας, το μεταγραφικό ντεμαράζ της ΑΕΚ έχει ικανοποιήσει τον Μπάγεβιτς ο οποίος δήλωνε σε δικούς του ανθρώπους απόλυτα ευχαριστηένος από την ενίσχυση, δεδομένης και της οικονομικής στενότητας που αντιμετωπίζει η διοίκηση της ομάδας.


* Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει ότι η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα συνεχιστεί έως και την επόμενη Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου.

* Φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο τον Θρασύβουλο θα δώσει την επόμενη Κυριακή (06/09, 20.00) η ΑΕΚ. Το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο γήπεδο της Φυλής.

* Οι κάτοχοι της κάρτας ΑΕΚ F.C. Diners που επιθυμούν να εξαργυρώσουν 3.500 πόντους για να ταξιδέψουν με την πτήση charter της ομάδας και να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα Everton - AEK στις 17 Σεπτεμβρίου, παρακαλούνται να ενημερώσουν το Εμπορικό Τμήμα της ΠΑΕ μέχρι και την Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου. Οι συγκεκριμένοι κάτοχοι, θα πρέπει πρώτα να καλούν το CitiPhone στο 210 9290200 για να δηλώσουν ότι επιθυμούν την εξαργύρωση των πόντων τους και κατόπιν την ΠΑΕ ΑΕΚ, η οποία θα αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση του αιτήματος. Υπενθυμίζεται ότι στην εξαργύρωση δεν περιλαμβάνεται το κόστος του εισιτηρίου του αγώνα. Περιλαμβάνονται τα αεροπορικά εισιτήρια, οι φόροι αεροδρομίων και η διανυκτέρευση. Η εξαργύρωση των πόντων είναι αυστηρά προσωπική, δηλαδή αφορά μόνο τον/την κάτοχο της κάρτας και όχι άλλο πρόσωπο.

Στον ΠΑΟΚ ο Μουν!


Το... μπαμ της δωδεκάτης ώρας ανήκει στον ΠΑΟΚ! Ο «δικέφαλος του βορρά» τα βρήκε σε όλα με τον Παναθηναϊκό για τον δανεισμό του Μπράις Μουν και έτσι ο Νοτιοαφρικανός άσος, θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τούμπα! Ανακοινώθηκε και επίσημα η μεταγραφή. Στα 2εκ. η ρήτρα, διαβάστε τις λεπτομέρειες του deal.


Τον Αλέξανδρο Τζιόλη, τον Σίλβα Κλέιτον και τον Βαγγέλη Μάντζιο προσπαθούσαν να αποδεσμεύσουν στην Παιανία αλλά την τελευταία στιγμή προέκυψε θέμα με τον Μπράις Μουν. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΠΑΟΚ κατέθεσε πρόταση δανεισμού για τον Νοτιοαφρικανό άσο και το μόνο που απομένει είναι η ανακοίνωση για να οριστικοποιηθεί το... deal, με τον «δικέφαλο του βορρά» να βάζει στις μηχάνες του ακόμα ένα χρήσιμο «εργαλείο».

Μάλιστα το βράδυ της Δευτέρας ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την συμφωνία. Αναλυτικά: «Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή Μπράις Μουν στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τη μορφή δανεισμού για έναν χρόνο».

Λίγη ώρα ήρθε η επιβεβαίωση και από την Θεσσαλονίκη. «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Bryce Moon για ένα χρόνο με τη μορφή δανεισμού (με οψιόν αγοράς το καλοκαίρι του 2010) από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Ο 23χρονος νοτιοαφρικανός ποδοσφαιριστής θα ενσωματωθεί στην ομάδα του ΠΑΟΚ μετά από το τέλος των υποχρεώσεών του με την εθνική ομάδα της χώρας του.



Παίζει Τούμπα, δεν παίζει ΟΑΚΑ

Από κει και πέρα, και όσον αφορά τις λεπτομέρειες της συμφωνίας αξίζει να αναφέρουμε τα εξής: Περίπου 100.000 έδωσε ο ΠΑΟΚ στον Παναθηναϊκό ενώ η οψιόν αγοράς είναι στα 2εκ, ευρώ για το καλοκαίρι του 2010. Ο παίκτης θα μπορεί να συμμετάσχει κανονικά στον αγώνα των δύο ομάδων στην Τούμπα ενώ στην συμφωνία έχει προβλεφθεί να μην έχει δικαίωμα συμμετοχής στο ματς του ΟΑΚΑ.


Ποιος είναι ο Bryce Moon

Ημερ. Γέννησης: 06.04.1986
Ύψος: 1.73 μ.
Χώρα: Νότιος Αφρική
Θέση: Δεξί μπακ Διεθνείς
Συμμ.: 15 (1 γκολ)
Προηγούμενες ομάδες: Coleraine (2004-2005), Ajax Cape Town (2005-2008), Παναθηναϊκός (2008-2009)

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Προσπάθησε να πουλήσει κλεμμένα κοσμήματα στον ιδιοκτήτη τους!


Είναι φορές που η τύχη σου… γυρνάει την πλάτη και η γκαντεμιά γίνεται φίλη σου. Αυτό ακριβώς συνέβη σε έναν κλεπταποδόχο στη Σουηδία, ο οποίος πήγε να πουλήσει κλεμμένα κοσμήματα στον σύζυγο του θύματός του.

Το απίστευτο αυτο γεγονός συνέβη στο Falkenberg της δυτικής Σουηδίας, όταν ο κλεπταποδόχος προσπαθώντας να πουλήσει την λεία του μπήκε τυχαία σε ένα κοσμηματοπωλείο της πόλης.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος μόλις είδε τα χρυσαφικά τα αναγνώρισε αμέσως, αλλά φρόντισε να διατηρήσει τη ψυχραιμία του. Έπεισε τον κλεπταποδόχο ότι θέλει αγοράσει τα κοσμήματα και του έκλεισε ραντεβού για να εκτιμήσει την αξία τους.

Ο κοσμηματοπώλης ειδοποίησε την αστυνομία και ο… άτυχος κλέφτης συνελήφθη πριν προλάβει να πωλήσει το εμπόρευμά του.

Μαζικές αγωγές για αποζημιώσεις στη Lehman Brothers


Οι ευρωπαϊκές πρώην θυγατρικές εταιρείες της αμερικανικής τράπεζας επενδύσεων Lehman Brothers προετοιμάζονται να διεκδικήσουν δικαστικά αποζημιώσεις έως και 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την πρώην μητρική τους εταιρεία.

Οι προσφυγές συγκεντρώνονται από το γραφείο της PriceWaterhouseCoopers,. Η PwC ενεργεί ως δικαστικός διαχειριστής των κυριότερων ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Lehman.

Οι αγωγές είναι διαφορετικού περιεχομένου και «ιδιαίτερα περίπλοκες», σε σχέσεις με ανάλογες που έχουν ήδη κατατεθεί από φυσικά πρόσωπα ενώ μεγάλος αριθμός από αυτές φέρεται να συνδέονται με τις εγγυήσεις που παρείχε στις θυγατρικές της η μητρική Lehman Bros.

Η Lehman Bros είχε καταθέσει τον προϋπολογισμό της τον Σεπτέμβριο του 2008 και είχε ευεργετηθεί από τις διατάξεις της αμερικανικής νομοθεσίας για τις πτωχεύσεις.

Σχέδιο για αποσύρσεις Ι.Χ. εντός του Σεπτεμβρίου


Εντός του Σεπτεμβρίου, εκτός απρόοπτου, αναμένεται ότι θα υπογραφούν οι κοινές υπουργικές αποφάσεις που θα εξειδικεύουν τα μέτρα για την απόσυρση των αυτοκινήτων, δηλαδή τα δικαιολογητικά, τον τρόπο καταβολής των κινήτρων και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, που περιλαμβάνονται στη σχετική τροπολογία η οποία βρίσκεται στη Βουλή για ψήφιση.

Σύμφωνα με αυτή προβλέπονται οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, τα οποία θα κλιμακώνονται ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος και τον κυβισμό και θα αυξάνονται αν μετά την απόσυρση ο ιδιοκτήτης προβεί στην αγορά νέου αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Παράλληλα προβλέπεται αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα παλιά ρυπογόνα οχήματα που δεν θα αποσυρθούν, μέτρο που θα εφαρμοστεί από το 2010 καθώς και καθιέρωση πράσινου δακτυλίου στον οποίο θα κυκλοφορούν ελεύθερα μόνο τα καινούργια αυτοκίνητα που δεν ρυπαίνουν από το Σεπτέμβριο του 2011 που θα ισχύσει.

Συγκεκριμένα τα οικονομικά κίνητρα που προβλέπονται στη νομοθετική ρύθμιση για την απόσυρση όλων των παλιών οχημάτων που ρυπαίνουν και στοχεύουν στην αντικατάσταση του στόλου των αυτοκινήτων προκειμένου να ανανεωθεί και εκσυγχρονιστεί, κλιμακώνονται από 500 μέχρι 2.200 ευρώ για τα ΙΧ, 500 μέχρι 2.000 ευρώ για τα ελαφρά φορτηγά και από 3.000 μέχρι 9.000 ευρώ για τα βαρέα φορτηγά. Παράλληλα προβλέπεται ότι τα κίνητρα αυτά προσαυξάνονται κατά 1.000, 1.500 και 4.000 ευρώ αντίστοιχα στην περίπτωση αντικατάστασης με αγορά καινούργιου ή μη οχήματος, κλάσης Α, δηλαδή το οποίο θα έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά μετά την 1.1.2005.

Διευκρινίζεται από τη ρύθμιση ότι αν όποιος αποσύρει το παλιό του αυτοκίνητο δεν αγοράσει νέο αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, δυνατότητα που του παρέχεται, θα επωφεληθεί μόνο του κινήτρου της απόσυρσης, ενώ αν προβεί σε αντικατάστασή του με καινούργιο ή μεταχειρισμένο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά μετά την 1.1.2005 θα έχει πρόσθετο οικονομικό όφελος 1.000 ευρώ όταν πρόκειται για ΙΧ.

Με βάση την τροπολογία, στο εξής τα τέλη κυκλοφορίας θα καθορίζονται ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου και την περιβαλλοντική επιβάρυνση που καθορίζεται από την ημερομηνία της πρώτης κυκλοφορίας τους.

Πρόκειται για Κλάση Α (EURO 4, EURO 5) που αφορά οχήματα με χαμηλές εκπομπές τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά μετά την 1.1.2005), για Κλάση Β (ΕURO 3) οχήματα με μέτριες εκπομπές που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά μετά την 1.1.2000), για Κλάση Γ (EURO 2) που αφορά οχήματα με υψηλές εκπομπές που κυκλοφόρησαν μετά την 1.1.1996 και για Κλάση Δ (ΕURO 1,0, συμβατικά) οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές που κυκλοφόρησαν πριν από τις 31.12.1996.

Ανάλογα κλιμακώνονται και τα τέλη κυκλοφορίας, τρόπος που θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τα τέλη του 2010 στα επιβατικά ΙΧ και για τα τέλη του 2011 για τα φορτηγά.

Με βάση την αναπροσαρμογή στα επιβατικά ΙΧ η Α κλάση έχει μείωση των ετήσιων τελών κατά 18 ευρώ, η Β κλάση αύξηση κατά 50 ευρώ, η Γ αύξηση κατά 100 ευρώ και η Δ κατά 150 ευρώ.

Τα υβριδικά και ηλεκτρονικά οχήματα καθώς και τα υδρογόνου με κυβισμό μέχρι 1.928 κ.ε. που ανήκουν στην Α κλάση δεν οφείλουν τέλη κυκλοφορίας ενώ για τα οχήματα αυτά με μεγαλύτερο κυβισμό τα τέλη κυκλοφορίας περιορίζονται κατά το ήμισυ των προβλεπομένων.

Τα ελαφρά και βαρέα φορτηγά δημόσια και ιδιωτικής χρήσης της Α κλάσης έχουν μείωση κατά 30% των υφισταμένων τελών, της Β αύξηση κατά 10%, της Γ κατά 15% και της Δ κατά 20%.

Ο πράσινος δακτύλιος θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Σεπτεμβρίου του 2011 αρχικά για τον υφιστάμενο δακτύλιο, στον οποίο θα περιορίζεται η είσοδος των οχημάτων ανάλογα με την κατηγορία και την κλάση τους και το βαθμό που ρυπαίνουν, ενώ ο έλεγχος θα γίνεται με την παράλληλη εφαρμογή έγχρωμων σημάτων.

Ελεύθερη, χωρίς κανένα περιορισμό, θα είναι η είσοδος στον πράσινο δακτύλιο για τα καινούργια αυτοκίνητα που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km, ενώ αυτά με τις υψηλές εκπομπές ρύπων θα εισέρχονται μόνο εκτός του ωραρίου λειτουργίας του δακτυλίου και όλα τα υπόλοιπα θα κινούνται όπως σήμερα με το σύστημα των μονών ζυγών.

Από την εφαρμογή των μέτρων αυτών για το χρονικό διάστημα 2009-2012 εκτιμάται ότι το Δημόσιο θα έχει έσοδα της τάξης των 800 εκατ. ευρώ, ενώ σημαντικό θα είναι το όφελος για το περιβάλλον αφού υπολογίζεται ότι μέχρι την ολοκλήρωση του προγράμματος της απόσυρσης θα έχουν μειωθεί οι ρύποι από 50-60%.

Στις 6 μονάδες η διαφορά του ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ


Σαφέστατο προβάδισμα νίκης δίνουν στο ΠΑΣΟΚ οι πρώτες δημοσκοπήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αμέσως μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου Σαββατοκύριακου.

Η διαφορά ανάμεσα στο ΠΑΣΑΟΚ και τη κυβερνών κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, κινείται στα όρια του 6%, ενώ σε κάποια από αυτές για πρώτη φορά ξεπερνά το ψυχολογικό όριο των 6 ποσοστιαίων μονάδων.

Στη δημοσκόπηση της Marc, η ψαλίδα βρίσκεται στο 6,2%, με το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 33,7% έναντι 27,5% για το κυβερνών κόμμα.

Σε αντίστοιχο γκάλοπ της Alco, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προηγείται 31,7% και η ΝΔ ακολουθεί με 25,7%.

Το ΚΚΕ αναδεικνύεται τρίτο κόμμα και στις δύο έρευνες (7,8% στη Marc, 7,5% στην Alco), ενώ ακολουθούν ο ΛΑΟΣ (5,7% και 5,3% αντίστοιχα) και ο ΣΥΡΙΖΑ (3,2% και 3,5%).

Οι Οικολόγοι Πράσινοι καταγράφουν ποσοστά κάτω του 3% και δεν εξασφαλίζουν έδρα στη Βουλή.

Σύμφωνα με την μέτρηση της Αlco το ΠΑΣΟΚ πλησιάζει την αυτοδυναμία καθώς φαίνεται να εξασφαλίζει 148-149 έδρες έναντι 98-99 για τη ΝΔ.

Καταλληλότερος ο Παπανδρέου

Για πρώτη φορά από τότε που αναδείχθηκε πρωθυπουργός ο Κώστας Καραμανλής χάνει και τον άτυπο αλλά πολιτικά ισχυρό τίτλο του «καταλληλότερου για πρωθυπουργός».

Στη δημοσκόπηση της Alco ο Κώστας Καραμανλής χάνει τον τίτλο που κατείχε ανελλιπώς τα τελευταία χρόνια μένοντας πίσω ακόμα και από τον «κανένα».

Ο Γιώργος Παπανδρέου συγκεντρώνει ποσοστό 33,7%, ο «κανένας» 32,5% και ο Κώστας Καραμανλής 31,1%.

Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τη σαγιονάρα;


Απάντηση: Αν έχεις πιει κάτι παραπάνω, τότε είναι πολύ δύσκολο!

Στο συγκεκριμένο video βλέπετε την… υπερπροσπάθεια ενός θεατή που είχε πάει στο φεστιβάλ μουσικής «Frequency 2009» που έγινε στην Φρανκφούρτη της Γερμανίας, να βάλει τη μία από τις σαγιονάρες που του έφυγαν στο δρόμο.

Στο τέλος τουλάχιστον, την «κατάφερε» τη σαγιονάρα!

Δείτε το video στο παρακάτω link:

http://www.youtube.com/watch?v=BAWLoRtNFl0